you've got mail

Hej! Igår gick jag och hämtade två saker på posten. En hemlig grej, och en från Josh Ritter!


Såhär såg det ut på avin jag fick, "Avsändare J Ritter". Det tyckte jag var lite roligt. Paketet var långt och rund, för det innehöll nämligen en...


...affisch! Den består av bilder från scenerna ur hans senaste video. Fick dessutom med en orginalpappersscen som användes i videon, vilket jag tyckte gjorde köpet ännu roligare! Scen 13 Lager 3_01998 för att vara exakt. Den ska jag dock ha separat i mitt fönster!


Sådär! Uppsatt på väggen (till höger)! Ska köpa en ram senare hade jag tänkt, vilket även kommer dölja några skador den fått från resan från USA till Sverige. Här ser ni förresten delvis hur mitt rum ser ut efter att jag har flyttat sängen.


Började packa, eller snarare fundera över vad jag ska packa, ikväll. Vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt, men det kommer nog lösa sig! Ska ha lite saker i en annan väska också.

Nu är det bara 6 dagar(eller egentligen 5 eftersom klockan är över midnatt!!!) kvar tills jag åker. Sjukt! Börjar sjunka in lite nu tror jag, har nämligen känt mig ganska stressad idag och tyckte det var jobbigt att behöva fokusera på andra saker när jag exempelvis var barnvakt. Men det gick bra det med! Ni ska veta hur många gosedjur jag och Alexandra räddat och matat idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback