oktober november

oktober.



I början på oktober firades jag av lite släkt, alltid trevligt! Fick perfekta presenter!


Den tionde august såg jag Lars Winnerbäck på Cirkus med pappa, Kicki och Sofia. Den var fin.


En vanlig oktoberdag gick jag och Lin på stan och bestämde oss sedan för att gå på Fotografiska!




Promenad med mamma


Fika på Thelins


Jobbsökande och lunch med Louise




Firade att Louise (R) blivit 19 år!


Underhöll mig själv i väntan på att min lektion skulle börja i skolan


Var ute och fotade




Såg Jens Lekman på Södra Teatern


Hade en rolig utekväll med Hettis! Beata kom senare också






Fotade på stan med Lin


Såg Deportees på Bengans


Hälsade på dem och fick affisch


Gick på stan med Linn och Lin!


Var på skivmässa med Micke


Fikade på Vurma


Mina köp


Var ute med Lin




november.


Skypade med Johanna (Elin och Louise var också med)


Var på utförsäljning (Velour)


Äventyr med Louise


Såg Pina på bio med mamma. Assnygg 3D men resten nja..somnade heh.


Fika med Louise








Följde med när Louise gjorde ärenden...här väntar vi på telia. Vi är lättroade.


At tha bank


Var på ikea och handlade massa saker!


Promenerade på Djurgården med Louise. Var jättefint (finare än mobilbilden). Nästan inge folk heller!


Så fick jag äran att vara med när Foster the People spelade på P3s livesession. Jag fick också ställa en fråga till bandet. Var jättenervös så det är därför jag har så dålig hållning haha, men adrenalinet pumpade på ordentligt sen


Efteråt satt jag och Louise på Retro


Två dagar efter radiokonserten såg jag ftp på Debaser Medis! Alltså två gånger på en vecka, himla fint!


Urban Cone var förband


Farmor kom till stan <3 Vi firade att hon fyllde 90 år!




Jag och Louise lyckades få komma på P3s livesession med Deportees veckan efter ftp, och båda fick ställa frågor! Han som spelar synt kände igen mig från signeringen vilket var kul!




Jag på väg till gitarren


Jag och Lin gick och kollade julmarknaden i Gamla Stan


Första advent!


Gjorde julkort med Lena och Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback