fredagen den tionde februari tvåtusentolv

Hej! Såhär har min dag sett ut (bilder från mobilen):



Dagen började med att jag vaknade till Grey's Anatomy (går kl. 10 varje vardag, perfekt att vakna till). Sedan gjorde jag frukost. Var jättegott! Har börjat gilla att äta frukost. Åt den samtidigt som jag kollade på Lost.


Sedan gick jag en kortis till F&S och körde lite crosstrainer


Senare träffade jag Louise och så gick vi till Gamla stan!


Fint men jättejättekallt




Efter att ha gått och tittat på fina hus och roiga affärer tillräckligt länge gick vi och fikade på kaffekoppen.


Efter middagen hängde jag i soffan och tittade på Lost medan mamma läste bok. Sedan kollade vi på Män som hatar kvinnor, men jag orkade inte se hela (speciellt eftersom jag redan vet vad som händer) så jag gick och badade och nu är jag fräsch och fin! Har målat naglarna och tagit hand om mina fötter. Ska nog sova snart, är trött. Bli pigg för morgondagen, det vill säga 50-års festen. Har lite att fixa innan det också imorgon. Nu: musik och sedan sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback