i'll make you a new heart

Min dag har sett ut så här:


Råkade sova längre än jag tänkt (till elva), tittade på 7th heaven, gjorde frukost och tittade på Lost (säsong två)


Gick på en promenad. När jag såg att ett litet träd var fullt av blåmesar gick jag och hämtade kameran.



¨
Koltrast


Det var ganska kallt ute när jag gick, inte skönt! Fast slapp fjällräven idag i alla fall!


Senare gick jag och Lin på stan och fikade, mysigt!


När vi kom ut igen snöade det som tusan.


I övrigt har jag också spelat en hel del gitarr, men det hör ju till vardagen. Och så har jag funderat på hur man (jag) ska göra med Way Out West..to be continued I guess! Tittade också på Grammis galan, det var kul. Deportees vann ett pris, det gillar vi. Ska gå o lägga mig snart. Sova, läsa, lyssna på musik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback