i'll be home


Popaganda 2011

Gääsp. Jag är ganska trött. Igår var jag ute med Louise och Louise, och idag har jag dels varit med Louise hos Louise (haha vad roligt det låter..) och sedan har jag tagit det lugnt. Just nu försöker jag städa mitt rum lite. Rensade ur min ena garderob härom dagen, väldigt bra. Inte helt klar. Fixar med den andra just nu. Att städa mitt rum är som att städa mig själv på något sätt. Få ordning på allt.

Känner för övrigt att jag måste börja röra på mig mera. I somras gick jag många promenader, det var jättebra. Tänkte kanske köpa månadskort på friskis eller något också. Har ont i ryggen. Fast köper inget kort förrän jag är helt bra i foten. Vet inte om jag sagt att jag lyckades tappa min systemkamera på min fot i någon konstig vinkel så att det gjorde sjukt ont, och har det fortfarande! Gick in i min cd-spelare med samma fot samma kväll också..är visst lite klumpig ibland!

Nu ska jag fixa klart med garderoben och kanke gå och lägga mig sedan om jag fortfarande är trött.



Popaganda 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback