oh yeah it's okay!

Åh åh åh vilken bra kväll! Bra dag över huvud taget. Men speciellt kvällen!

Det var kanske 60 personer och jag och Louise var två av dem! Först spelade Thomas Stenström och blev intervjuad och lite sådant. Sedan äntligen Foster the People! Tyvärr kunde jag inte slappna av helt (fast ganska så bra på ftp) för jag hade fått reda på att jag och fyra andra skulle gå upp på scen och säga frågan på engelska direkt till bandmedlemarna! Jag trodde inte det var något seriöst! Haha, men jag gjorde det i alla fall, och frågade först! Det var riktigt roligt. Snacka om adrenalin efteråt, wiho!

Jag och Louise var jättejättejättejättejättenöjda och supersupersuperglada efteråt. Åh det var så bra! Det var väldigt akustiskt, men super bra. Gillade verkligen bland annat versionen på Houdini (kolla klippet nedan). Får väl ta och lyssna på Musikguiden imorgon och lyssna på allt igen! En himla bra dag alltså. Tog en cider på Retro med alla fotbollsfans också. En dag att minnas!



Kommentarer
Postat av: cv writing services

I never even heard of such an artist's name.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback