walking down an endless road

Åh vilken fin och härlig dag det varit idag! Vaknade tidigt för att vara ledig och skulle egentligen gått på en promenad med Louise, men det blev inte av. Så jag gjort klart det sista på religionsarbetet och tog bussen för att möta Hettis. Vi gick till skolan (sol idag!!), jag lämnade in religion och så förberedde vi oss lite inför imorgon (debatt) samtidigt som hon åt lunch. Sedan drog vi till söder och jag hämtade ut biljetterna till konserten.

Lin ringde och kom dit och så satte vi oss på Snaps på Medborgarplatsen, det var hur mysigt som helst. Satt i solen och hade det bra. Hettis kompis Katja kom förbi en liten stund med sedan drog de. Gustaf gick rakt förbi så han kom och sa hej haha. Runt fyra drog vi hem.

Jag var jättetrött eftersom jag haft fullt upp sedan typ klockan åtta och sov och kollade på mad men. Efter middagen var det dags att göra sig iordning inför konserten. Jag och Lin åkte iväg till Södra Teatern och väntade på att det skulle börja. Det var hur fint och underbart som helst! Sjukt bra ljud och lokal, men framför allt framträdandena och musiken. Det var verkligen ett sådan där ögonblick jag är med om då och då, då jag skulle kunna stanna i just den stunden för evigt. De öppnade med Walking Home, och det var en sjukt häftig känsla.

Konserten var dock rätt så kort, eftersom de bara har släppt en skiva, men riktigt riktigt bra! Jag och Lin var väldigt glada efter åt och gick till konsum. Eftersom Lin pratade på om hur hon skulle köpa passionsfrukt blev jag jättesugen på passionsfruktsjuice och köpte det efter att ha irrat runt i affären ett bra tag.
Efter att ha handlat tog vi tunnelbanan hem och nu sitter jag här.

Har haft en sån sjukt perfekt dag. Jag tror det här är början på min fina sommar.






fin dag <3

Kommentarer
Postat av: Lin

Glöm inte bort att vi blev uppraggade också :P

2011-05-27 @ 00:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback