trettionde maj år tvåtusenelva

Hej på er!
Det här blev ju en riktigt fin dag idag!

När jag gick hemifrån var det riktigt blåsigt och ganska kallt. Hade typ men ända idrottslektion för denna termin, hehe. Men får i alla fall G, så det är jätteskönt! Efter det hade vi mentorstid då vi pratade om flaket och liknande (kaos som alltid med min klass). På den långa rasten som vi hade efter mentorstiden hängde jag med Johanna, Louise och Sophia. Juste, innan dess fixade jag en grej med mina kurser inför hösten också..

I alla fall hade vi betygsnack på psykologin och sedan slutade jag! Väntade med Louise på Johanna som skulle kolla en grej och vi hade kul i skolan. Efter det gick jag, Hettis och Johanna och satte oss på Wayne's Coffee på Kungsgatan, det var verkligen hur skönt som helst. Vi satt där och pratade i några timmar, hur mysigt som helst! Sedan promenerade vi mot deras hem och jag fortsatte till Fältöversten, köpte lite på apoteket åt min lite förkylda mor och ett nagellack. Tog en varm buss hem, men det gjorde ju inget eftersom det fina vädret är så himla härligt.

Nu ska jag lämna in min webbdesign hemsida, måla naglarna och spela lite gitarr på balkongen. Snart är skolan över, ungefär! Herregud! Glad!!






Jag, Hettis och Johanna när vi åt glass i humlan för någon vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback