det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder


Om lite mer än en månad står jag framför havet av människor på trappan till Norra Real i stundentmössa och vit klänning! Sjukt.


Hej hej hej! Glad första maj på er, hehh. Ja..okej. Har precis städat här vid datorn, var skönt. Känner mig helkonstig i huvudet idag. Har pluggat lite arkeologi, men det är ju hur tråkigt som helst när man inte är intresserad av det. Känner inte att jag kommer ha någon som helst användning av det i framtiden. Men men, får lära mig det till imorgon, och så kan jag glömma det igen efter provet, haha. Aja i alla fall då..har inget kul att berätta. Kanske borde kolla när lunds studentkör sjunger i Lund, direktsänds ju snart. Norra failade ju stort på studentsången, så kan ju vara kul att höra igen kanske..haha. Jag vet inte. Får väl se. Helgen har redan gått, förstår inte hur det här gick till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback