Stop Me If You Think You've Heard This One Before

Sitter och tittar lite på armékläder...de ni! Haha. Har nämligen kommit på vad jag antagligen ska vara på min skiva...det får ni veta mer om sen! Hittade lite saker jag seriöst skulle vilja ha också hahah. Så kan det gå.

Har precis skrivit två sidor i naturkunskap och är inte klar, men det får vara. Skitsamma känner jag just nu! Den här dagen har mest varit jobbig, vaknade och allt gick fel. Jobbig morgon!  Usch, imorn vill jag vara på mycket bättre humör! Blev lite gladare när jag tänkte på att jag kanske ska ut på onsdag, och att jag har skiva nästa vecka! Det är ju sjukt vad tiden går. Herre. Aja! Nu ska jag chilla lite och sedan sova. Imorgon är det tiiiiiiiisdag för de som vill veta! Tjo på er!



Bjuder på denna bild som lin tog på mig i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback