i was right in the fire, i was on my knees

Hörrni det är mars! Det går framåt! Snart är det vår och man kan äta picknick ute i parkarna. Åh det låter ju fint!
Idag har jag verkligen försökt plugga. Ändå behöver jag plugga mer..men nu får jag sluta vara så tråkig!
Imorgon (eller idag faktiskt!) är det fredag, woop woop! Haha. Ska antagligen ut på kvällen! Kuligt kuligt! Skönt att det åtminstonde är några dagar kvar av lovet. Skulle inte vara helt fel om det var längre!
Juste, idag var jag på bio också! Jag fikade och såg The King's Speech med Magdalena. Riktigt bra faktiskt! Var härligt att gå på bio, det är mysigt!
Nu blir det kanske en film om jag orkar, sedan ska jag sova och få lite skönhetssömn, heh. Godnatt!
bjuder på en bild tagen och fixat av linis finis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback