Half A Person

Blä vilken tråkig helg det här blivit. Sitter och pluggar klockan tio på en lördagkväll. Har pluggat i över en timme nu. Haha, verkligen en vild lördagkväll!
Men! Gjorde något roligt idag i alla fall! Träffade Agnes! Det var kul, hade ju inte setts på jättelänge..gick och köpte en bok till mig själv också, Norwegian Wood som jag velat läsa men inte hittat här hemma, så tog tag i saken och spenderade 65 kronor. Köpte apelsiner också och åkte sedan hem.
Imorgon har jag två saker på planeringen:
- Ska ner och träna (ja, imorn ska jag verkligen göra det)
- Plugga, plugga och plugga (fram för allt matte, gud vad tråkigt)
Jag längtar såå till sommaren!
En bild på mig o mallan på landet för några år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback