And I said I know it well

Hej. Har blivit sjuk igen! Började i lördags/söndags då jag mådde illa och inte ville äta och nu har det övergått till trötthet, halsont osv..inte så kul! Men men, life goes on.
Idag har jag spenderat ungefär hela dagen framför tvn/datorn. Har bla sett Up in the air. Har legat och halvsovit till The National också. Tog ett bad, målade naglarna, skötte om mig själv, läste hp, försökte tvätta bort alla bakterier hehe. Nu blir det mackor och Skins för att muntra upp mig själv och bli frisk. Eller Star Wars. Nä, skins tror jag. Godnatt!
Våren får gärna komma snart

Kommentarer
Postat av: Martini

åh sådär vill jag se ut i sommar! fin!



är också hemma sjuk :(

Postat av: mariaa

mjau, i sommar gör vi stan!

2011-03-08 @ 14:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback