tooorsdag

Hej!

Idag har jag verkligen varit trött, hade tänkt gå upp runt elva, men fastnade i sängen till ett, och det var svårt att komma upp då med!

Åt frukost och satt och tittade på Rolling Stones konsert med pappa. Sedan åkte jag mot Sandhamnsgatan, men var tvungen att gå en rätt lång bit från Gärdet och hem! Bussen gick nämligen inte den vanliga vägen, och jag kan säga att det var riktigt jobbigt. Det var inte det minsta plogat och alla ville gå på den lilla, smått upptrampade stigen. Dessutom hade min dragkedja gått sönder på skon och var helt öppen. Men det är egentligen inte mening att jag ska klaga, bara konstaterar att det var väldigt jobbigt men kom till slut hem! Dagens motion helt klart haha.

Sedan fikades det med Johan, Magdalena, mamma, Cissi och Micke! De fick födelsedagspresenter/julklappar, och även jag fick julklappar! Mycket fint, Arcade Fire skiva, böcker, film, Sonic prenumeration bland annat! Himla bra! Kanske kommer upp en liten bild sen.

Dessutom fick jag lite hjälpa att plugga av Cissi och Micke! De hjälpte mig verkligen att lägga upp mitt projektarbete bättre, så nu känns det riktigt bra. Ska ta och skriva över till dator och göra lite saker som vi kom överrens att jag skulle göra till nästa vecka.

Nu blir det middag, jag är hungrig!! Hej svej!


Bild från min 18-års middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback