please let me get what i want

Hej. Jag ligger i min säng och lyssnar på The Smiths. Det är ju fint. Har pluggat naturkunskap i flera omgångar, har ju prov på tisdag. Mih, ser inte fram emot det så jättemycket som ni kanske förstår.


Oj glömde bort att jag skrev här, så fortsätter nu (en timme sedan jag skrev det andra).

Jaha ligger fortfarande här i sängen hehe. Lyssnar på bra musik, planerar skriver. Har haft en rätt lugn, trevlig helg. Igår kom ju familjen Zetterlund hem till oss, det var trevligt. Kollade på Iron Man 2 också, helt okej.

Idag, vid halv ett, gick jag till Östermalmstorg för att träffa Louise, Elin och Johanna! Det var riktig vårkänsla i luften och jag kände hur jag blev på ett himla bra humör! Vi gick runt lite, pratade, gick till Wienerkonditoriet och fikade. Jag drack gott te och vi satt där någon timme eller så! Sedan gick vi och kollade lite till och sedan tog jag bussen för att åka och plugga, plugga och åter plugga. Har pluggat ordentligt (inför provet då då). Blir att plugga imorgon på bussen och på kvällen också!

I övrigt har jag sjukt mycket i skolan den här veckan, så blir kanske inte så mycket annat roligt gjort, men på fredag fyller Martina 20, och det måste ju firas! Dessutom blir Sofia hela 16 år också på söndag. Nu måste jag alltså köpa presenter...

..fick förresten världens shoppingsug när jag var ute och kollade lite idag. När det kändes så vårigt kändes det plötsligt kul igen. Jag funderar lite på ett par hängslen jag såg på HM. Kostade bara 70 spänn, så varför inte? Blir nog en tur dit någon dag efter skolan i alla fall..och så ska jag försöka ta mig till söder när jag fått pengar! Hmm jag måste börja jobba snart alltså, vill ha för mycket men har inte råd!

Påminnelse till mig själv: börja ta med kameran ut! Inte bara för att den behöver motion dårå, utan för att man aldrig vet när tillfället kommer.


Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Har som tur är inte idrott imorgon klockan 08.05, hallelujah!! Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback