Onsdagen den femte januari

Hej i natten! Idag har jag tagit det ganska lugnt. Sov till halv ett, kollade tv, pluggade lite. Senare fikade jag med hettis! Det var kul att se henne igen. Hon har ju fyllt 18 nu! Senare har vi först firat Johan och Micke med middag hos pappa! Trevligt trevligt. Imorgon ska de firas igen, hos mamma! Men innan dess ska jag plugga...inte kul men men! Samhallsarbetet maste bli klart! Och sa har jag massa andra saker redan forsta veckan :( Annars har vi tittat pa videofilmer från Guadeloupe! Hur harligt som helst!! Kanns knappt som det hant, samtidigt som det kanns konstigtatt var hemma i det lite kallare Sverige. Men det funkar det med! Nu ska jag fortsatta att titta pa filmerna och sedan sov. Klockan ar ju en del. Ciaoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback