Och jag vågade aldrig hålla din hand, vi är inte såna som i slutet får varann

Hejhejhej! Nyss hemkommen från Café Opera, har varit o firat Martina! Hoppas du blev nöjd (vet att du kommer läsa det här! :)))! Hade världens tur med bussen, den kom precis (i racerfart) när jag skulle kolla tidtabellen. Woho! Allt gick bra förutom att jag glömt nycklarna i en kompis väska..men nu är jag hemma i sängen!

Idag ska det Sofia firas (grattis!) någon timme och sedan måste jag plugga. Kanske hämta skivor hos Louise och kanske kolla på mobil. Får se vad som hinns med. Måste göra P100, natur, samhälle, svenska, ja ni fattar. Men det är ju tråkigt att läsa (och skriva) om så nu slutar jag med det.

Idag (och igår) har jag lyssnat på Håkan Hellströms första album, det är fint.



Kommentarer
Postat av: PIGRO

haha, det var fett, tack för att du kom!! <3

2011-01-30 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback