lemonworld

Helluu! Kom hem för en liten stund sedan, slutade alltså ändå rätt tidigt idag!

Dagen började med matte C åtta nollnoll och det var ju väldigt härligt såklart. Nej, början av lektionen var jag mest allmänt förvirrad, men det slutade i alla fall med att jag förstod hur man räknade en viss typ av tal, det var jätteskönt! Börjar dock känna mig väldigt stressad över den här terminen nu, trots att jag bara gått i skolan 1,5 vecka. Har hur mycket som helst till nästa vecka, så vill helst lägga mig under täcket i sängen och inte komma ut eller sätta mig på ett plan och flyga iväg. Men det är i alla fall bara en termin, *tänk positivt, tänk positivt*.

Snart ska jag träffa lin, wiho!


barcelona på höstlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback