If you fall asleep down by the water, baby i’ll carry you, all the way home

Hej! Idag har jag i alla fall fått en del gjort!

Vaknade runt halv 12, och senare gick jag till banken för att fixa lite grejor. Det gick bra! Åt lunch, och ett tag efteråt åkte jag och Lin till söder eftersom jag ville titta på Weekday där. Köpte massa saker på rea, woho! 4 saker för 490kr. Där rök den 500-lappen! Men härligt var det att shoppa i alla fall.

Sedan åkte vi vidare till PUB där jag köpte ett par hörlurar! Härligt det med såklart. Lin träffade Eleonora och jag åkte vidare hem! Har ätit god blåbärspaj, dricker te och ska snart börja plugga lite på samhällen. Har religionsprov (muntligt) tre dagar efter att jag börjar skolan och kanske samhällsprov. Men det tänker jag inte tänka på nu! Hej så länge!


Gullig bild på pappa, mamma, Johan och Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback