Floating Vibes

Helloo! Kom hem för typ en timme sen. Sitter och dricker te och lyssnar på Surfer Blood, inte så pjåkigt!

Idag var alltså den andra dagen i skolan efter lovet. Var segt när jag skulle gå upp imorse såklart!
Jag mötte upp min grupp i religion och så "planerade" vi inför vår muntliga diskussion. Vet inte hur mycket vi gjorde, som vanligt var jag den mest seriösa, hehe.
Själva debatten gick väl sådär, men det är väl okej.

Om typ 40 minuter ska jag ta tunnelbanan till Micke och Cissi, för att få ett par bokhyllor! Wiho! Får hjälp av pappa också, det är ju väldigt snällt! Så det blir kul. Då kanske jag för en gångs skull kan få lite ordning i mitt rum..antagligen inte haha! Men mer än nu kanske!

Nu måste jag plugga naturkunskap, har prov i nästa vecka. Rivstart alltså! Bye bye love!


Står där... och hänger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback