2010

JANUARI

Jag började året i Frankrike, Paris!









Hemma var det ännu kallare


Spelade Guitar Hero, ha ha


FEBRUARI

Det var skönast att ligga i sängen


Och så såg jag, Lisa och Sofia Josh Ritter och The Swell Season i Filadelfiakyrkan, sjukt bra


MARS

Nu började det bli lite varmare



Dricka te och titta på film





Och så fyllde mamma år!




APRIL
Pyssel pyssel


Såg Shout out louds med Lin på Käggelbanan!




MAJ
Det började bli grönt ute!


Var på landet







Shopping och promenader
med Lin








Fint i Kungsträdgården!





Promenader med Lin









JUNI

Studentflaksspaning med Lin




Mando Diao på Gröna lund med Lin och Eleonora






Micke, Cissi o mamma


Slutade tvåan!!






Charlotte tog studenten!


Fler promenader..





Middag utomhus





Åkte till landet!












Träffa Hettis!






Gamla stan och fotografiska museet




Sommarrea!


AUGUSTI

Tingsek med Louise o Lin på Grönan












Jag och Lin åkte till Göteborg och Way Out West!!




Vi såg en massa bra konserter










Och senare blev det dags för Popaganda!














SEPTEMBER

Jag blev 18 år!










Treans skolfoto


OKTOBER

Hösten kom!





Louise fyllde 18!





Jag och mamma tog flyget till Barcelona!


NOVEMBER









Och så tog lovet slut och skolan fortsatte som vanligt


Den 13 november åkte jag och Sofia till Globen för att få se och träffa Håkan Hellström!



Stort!!!









Och så kom snön!


Fika!


Hängde med Linis


Middag hos Micke och Cissi!



DECEMBER

Fint och frostigt



Julpyntet åkte upp!


Försenad födelsedagsmiddag!










Den sjunde december åkte jag och mamma till Södra teatern för att se the tallest man on earth live!


Helt fantastiskt!


Jag shoppade loss efteråt..


Snööö


Och den femtonde december var det dags att dra med sig resväskan och sätta sig på ett flyg mot Västindien!


Den första morgonen!


Stranden!


(fler bilder kommer i annat inlägg)

Och så blev det nyårsafton som först firades med middag här hemma med Lin, Johanna och Louise!







Och sedan Sky Bar med Louise, Johanna och Martina + två vänner!



NYTT ÅR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback