Really too late to call, so we wait for morning to wake you

Hej! Sitter och pluggar psykologi, ska ha ett muntligt förhör på fredag om jag inte missuppfattat det helt. Kom precis på att jag har italienska till imorgon också..opsi..aja, är som det brukar, haha! Har massa massa saker att göra inom skolan, men de tänker jag inte tråka ut er med. Idag hade jag bara två lektioner och slutade rätt tidigt, skönt!! Kom hem, upptäckte att jag fått mitt första nummer Sonic (*glad*), då kändes allt lite bättre! Läste o lyssnade ett tag, spela lite gitarr och började sedan plugga. Och nu bloggar jag som ni märker! Och lyssnar på Start a war lite för många gånger. Har sällskap av Gunnar också, mysis. Back to psykologi och allt annat, tjo på er!

Snodde två bilder från Lin som hon tog igår!!:

Lin sjukt snygg o brun!!



bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback