inget värt nåt som inte inger hopp

Ligger och lyssnar på Winnerbäck (faller) och har det rätt bra. Är trött, har sammanfattat samhälle och kom precis på att jag borde ha övat mer på italienskan som jag har glosprov på imorgon..men aja! Blir att öva på bussen, haha. Jag överlever nog.

Kom i alla fall precis på att det är fredag imorgon! Dessutom har jag sovmorgon till tio i tio, woho! Helg i alla fall! Väldigt skönt. Imorgon är planen Dovas med vänner, på lördag fika hos Magdalena o Johan (fira M i efterskott) och sedan middag och utgång med fler vänner, söndag träna och plugga och kanske fixa i mitt rum. Fullt upp minst sagt, men ska bli kul och skönt!


Kommentarer
Postat av: Lin

Åh, ni ska ut? :)

2011-02-04 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback