augusti


Den fjärde augusti hade Lin bestämt att vi skulle göra något jag inte fick reda på. Hon tog med mig till t-centralen och sedan åkte vi på en spontan-tripp till Uppsala!


Mycket trevlig dag!


Den åttonde augusti kom Johan, Micke, Cissi och Magdalena till oss på balkongmiddag










Så här såg en jag ut en kväll på väg mot Sommar med Lin!


Sedan åkte jag och Lin till Turkiet! Där var det riktigt varmt och skönt, fast grannarna var inte så roliga.






En helt vanlig Maria-Louise dag




Den 26-27 augusti befann jag mig på festivalen Popaganda! Var där själv i princip hela tiden förutom någon timme då jag var med Micke. Fin festival! Kameran var min bästa kompis som följde med mig över allt och lyckades ta riktigt bra bilder!


Här är Micke! Tillsammans med honom såg jag Serenades! Dr. Pepper delades ut under festivalen, najs!


Serenades


Och så fick jag äntligen se Arcade Fire! Fantastiskt.


Dag två såg jag i princip alla på festivalen. Här ser ni Jenny Wilson


Säkert!


JJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback