juni

Juni var definitivt en av de roligaste månaderna i år.

juni.


Den 1 juni åkte åkte jag med Lins mamma, pappa och farmor


för att se Lin ta studenten!


Det var fint för hon var så himla glad!


På kvällen mötte jag upp Johanna, Anna, Hettis och Louise och åkte till Sommar! Lin kom dit senare också!


Anna, Johanna och Louise på Sommar!


Satt med Hettis på Djurgården och tittade på folk som åkte Segways


Ute var det grönt och fint. Ännu en gång på väg mot sommar!




Lin i Louises källare


Wikström, Lord & jag


Nikos, Louise + vakt som vill vara med


Åkte till Långholmen med Lin





Åt jordgubbar på balkongen


Med fina mamma


Och Gunnar!


Och så hade vi picknick för Johanna!


Hettis och jag!




Min student närmade sig med stormande steg och jag, Hettis och Johanna köpte så mycket öl vi bara kunde! Var jätteroligt, alla vände sig om på gatan, tog foton med mobiltelefoner etc.


Hettis och Johanna!


Och så kom äntligen den åttonde juni - dagen då jag tog studenten! Bild från champagnefrukosten med Hettis och Louise












Till sist var det slutskiva på Rose!


Dagen efter var det dags för Lotta att ta studenten!






Sedan var jag duktig och tvättade fönster!


Såhär såg jag ut någon dag



Sedan blev det midsommar som firades med Louise, Louise och Lin!








Och så var det snart dags för Johanna att åka till Australien, himla spännande! Jag och Louise åt middag med henne på Vapiano!




Lunchade med Hettis!




Väldigt rolig spontankväll med Louise (+ Lin senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback