Popaganda dag I




Popaganda dag 1 började med att jag såg Henrik Berggren spela Shoreline och två andra låtar. Det var akustiskt och fint! Det syntes att alla hans hängivna fans var där för att se honom.




Solen sken, folk var glada och det var härlig stämning


Och så blev det dags för det brittiska bandet Is Tropical! Jag stod längst fram vid sidan


De var bra, och publiken var i full gång




Sedan gick jag vidare för att titta på the Go! Team! Där mötte jag också Agnes!






Jag gick lite innan de slutade så jag skulle hinna äta innan Serenades började.


Då kom Micke! Här är han!


Och så började Serenades spela!




Det var förstås väldigt fint!


Och så kom det vi alla väntat på! Arcade Fire skulle börja spela! Jag lyckades knuffas framåt så att jag tillslut var rätt långt fram i det stora publikhavet

















Helt fantastiskt var det! De körde bland annat Intervention, We Used to Wait,  Wake Up, The Suburbs, Rebellion (Lies), Neighborhood #1 (Tunnels).

Kommentarer
Postat av: Micke

Riktigt bra bilder du tagit, kära syster! Du lyckades t o m få mig att se hygglig ut..

2011-08-28 @ 21:54:10
Postat av: Maria

Tack bror!

2011-09-02 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback