take a look into these eyes, they burn with a fire, just for you now

Åh hade en jättemysig dag idag.
Jag och Lin satte oss först i solen vid Strömmen. Vi satt där ett tag i solen men bestämde oss sedan för att ta oss vidare. Vi åkte till Skinnarviksberget! Blåsigt men jättesoligt och superfin utsikt..jättemysigt. Filip kom och joinade också. Efter någon timme (typ klockan sex!) tog vi oss ned från berget, tog en fika och sedan handlade jag och åkte hem.
Känner av att jag fått sol på kinderna idag! Tydligen på näsan också, hahha. Perfekt söndag i alla fall. Haft två fina dagar i rad nu, bra början på lovet!!

Sitter och lyssnar på The Swell Season, livelåtar bland annat. Det är fint. Påminns om känslan jag hade när jag såg dem förra året. Det var ett sånt där ögonblick som man känner att man kan stanna i för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback