sjung för studentens lyckliga dar!


Dagen började med psykologi (rätt okoncetrerad klass). Jag (och alla andra) började redan tjuvprova stundentmössan!


Sophia!


Medan jag var på webbdesign (som för övrigt gick totalt åt skogen) blev min bebis (kameran) omhändertagen av sysslingen


Men på lunchen kom jag igen, såklart


Det var asiatisk mat (alá skolan) idag, så man fick äta med pinnar. Stolt tjej som klarade det


Sedan var jag (upptagen tjej alltså) iväg på lektion igen, italienska (som för övrigt heller inte var så pepp), och kameran användes flitigt på andra ställen i skolan


Sol, grönt och fint


Jag på religionslektionen


Louisen!


Taggade inför mösspåtagning!


Elin och Louise




Jag var himla glad!


Sysslingarna poserar


Jag gör..nått konstigt


Vid tre började treorna samlas på skolgården


Isabella och Marija


Hurra!


Många mössor


Jag och Clara


Vi ville fira, så jag, Hettis, Sophia och Louise tog oss till


T.G.I Friday!






Gissa vem som kom fram och sa hej! Bror min, haha, blev jätteförvånad men det var kul!


Jag och Louise tog färgglada drinkar


Fina hettis!


Och fina Louise!





När drinkarna var slut och det blivit kallt tog jag och Louise bussen hemåt! Fin dag idag ändå. Minus alla lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback