Oh I was sent to find the lonesome place, where I was lost but left to trace

Hejselidejsan (lite inspirerad av flanders).

Idag är jag uppe i tid, det är skönt. Tvingade mig själv att inte snooza längre vid elva och satte på tv:n och kollade på Seventh Heaven hahaha. Åt frukost och har tagit det rätt lugnt sedan dess. Är lite glad eftersom det verkar vara varmt ute idag! Ska faktiskt försöka ta mig ut. Till banken. Funderar på att ta skinnjackan också, något jag inte gjort sedan..jag kommer inte ens ihåg.

Nu ska jag i alla fall vara lite duktig och försöka göra lite P100. Snart blir det också lunch. Nu plugg och tallest man on earth, och så lite vårkänslor!


snart ännu ljusare kvällar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback