25 april

Nu känner jag mig som en duktig bloggerska. Har skrivit en del i dag ju! Haha. I alla fall, kom på att jag ju har några bilder från idag. Mest på mig, såklart. Haha. Ego. Aja, anyway, here they come!:


Outfit numero uno! Så satt jag inne och pluggade och kollade ut på solen.


Men sen så blev det paus, och det måste man ju göra tummen upp för!




Så blev det ananas-time!


Och te (såklart)


Mamma


Åt så sjuukt god ananas. Mjau.


Moooooi!


Sen tog jag över balkongen


Sedan var jag tvungen att gå in och plugga igen. Kändes jättetråkigt, men sånt är livet. En sista ego-bild i spegeln innan i alla fall!



Så. Kan sammanfatta med att denna måndag har varit plugg, plugg, plugg, en timmes rast i solen, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg och så lite till plugg. Har ätit ibland också. Och pluggat lite till. Känns duktigt faktiskt. Det är ju extra jobbigt när det är så fint väder ute.

Börjar bli lite trött. Ska skriva lite på min rapport (börjar en ny dag med att plugga, haha) och sedan sova. Ciao!


p.s. Kolla träden. TRÄDEN. Färgen. Alltså FÄRGEN. Älskar den färgen. Det är så fint. Lin kalla mig tant, men jag är en stolt en! HAhaha. d.s.

Kommentarer
Postat av: Lin

haha

2011-04-26 @ 23:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback