igååår

Hej hej!

Det var kul igår, fick träffa Håkan en kortis, men tyvärr inte prata eftersom det var en soundcheck samtidigt, men en bild har jag ju i alla fall, woho!!
Konserten var också bra!! Skriver nog mer om den någon annan dag..

Efteråt skulle jag och Sofia köpa godis till alla som var på vår släktträff hemma hos pappa, och köpta väldigt mycket. Killen framför oss i kön blev väldigt fascinerad över vår godis påse "det var det sjukaste jag sett" var frasen han inte kunde sluta upprepa. När han kom fram till kassan kollade han på mig, Sofia och vår godis påse så bad han kassörskan att väga vår påse, bara för att se hur mycket det vägde och hur mycket det skulle kosta, och bestämde sig för att det ändå var för mycket. Samtidigt kom en utländsk tjej och frågade om han hade tappat en hundra lapp och han tog emot den (även om detsäkert inte var hans). De vände sig om för att gå, han kollade på oss och sa "nej, vet du vad, jag betalar det där." Så tog han vår  godispåse och betalade den mot våra protester (inte så jättestarka dock haha). Så fick vi vårt godis betalat!

När vi kom hem var det släktmiddag på gång och det var ju trevligt!

Snart kommar Johan och Magdalena hit på fika, det blir mysigt. Mallan ska få lite presenter från Barcelona också (hon var ju kattvakt). So long!

p.s bild på mig och håkan kommer!!! om Sofia laddar över bilderna från sin kamera förstås..(pik!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback