Rumor has it that I wasn't born I just walked in some frosty morn'

Hej! Ingen jättebra dag idag direkt. Vaknade trött för att jag inte kunnat somna kvällen innan eftersom jag var nervös för samhällsprovet jag skulle ha. Men tog mig till skolan och ville få det gjort - jag hade trots allt pluggat hela helgen (och då menar jag verkligen hela, kvällar och allt!). Först tar det en kvart innan han kommer. Han släpper in oss i klassrummet och försvinner igen!
När han kommer tillbaka säger han att det är något fel på kopiatorerna och att det kanske inte blir prov och så försvinner han igen. Tillslut kommer han tillbaks och säger att vi inte kan ha provet. Jag blev verkligen arg och sur (och jag var inte ensam) för jag har pluggat så mycket på provet när jag kunde gjort annat och varit så stressad över provet. Så vi kommer få göra det om tre veckor! Argh jag hatar den läraren!!
Hade inte ens behövt komma till skolan eftersom jag inte hade någon anna lektion.

När jag var påväg hem från sjukgymnastiken köpte jag Sonic för att muntra upp mig själv och det hjälpte lite. Har nu skrivit klart mitt samhällsarbete och det är ju alltid något. Men jag kommer typ inte kunna vara ledig på ett antal veckor eftersom jag har nya prov och arbeten hela tiden. Gud vad jag längtar till sommarlovet!!!

Några roliga saker:
-Jag och mamma har köpt biljetter till Rufus Wainwrights konsert den 27 maj i Filadelfiakyrkan, ska bli jättekul! Verkligen något jag kan se fram emot när jag har allt jobbigt plugg.
- I Sonic hittade jag en del nya band/artister som är riktigt bra. Till exempel The Tallest Man On Earth. Gillar du Bob Dylan aktig musik kommer du gilla honom, det gör i alla fall jag! Skulle vilja se honom live, verkar riktigt bra..skivan är förresten beställd ikväll!



The tallest man on earth - Burden of Tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback