Pretend the dove from above is a dragon and your feet are on fire


Jag o min bästis kameran :D

Ho ho ho! Är rätt trött så om inlägget blir lite flummigt så vet ni varför, hehe.
Har precis proppat i mig 4 hembakta kokostoppar myycket gott!
Tidigare idag började dagen med italienska lektion, det var trevligt. Sedan hade några konsert i musiksalen (bla. charlotte) så jag kollade såklart! Sedan åt jag lunch och när jag kom hem råkade jag somna och sov tills mamma ringde vid fem. Gick över till Lin och hjälpte henne att locka håret med hennes nya locktång blev finfint! Hon fick låna en korsett av mig också. Nu på kvällen har jag tittat på let's dance och nu ska jag lägga mig o titta på ett avsnitt och sedan sova för jag är tröttitrött! Hoppas alla haft en bra fredag, ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback