laugh until you cry

Oj oj oj trött idag eller vad? Började klockan tio över åtta med prov! Nationellt prov i svenska. Satt i två timmar på morgonen och typ 3 på eftermiddagen. Har haft matte och samhälle också. Är inte van att gå i skolan så många timmar! Vaknade förresten i natt klockan 02.20 och kom på att jag glömt ställa klockan! Hade inte varit bra om jag inte kommit på det, haha. Men har inte sovit så himla himla mycket inatt dock, kan var en anledning till att jag varit rätt flummig hela dagen. Har skrattat så att jag gråtit (även fast det inte var särskilt roligt haha). Men man har ju såna dagar! Haha. När jag kom hem var jag så konstig i huvudet så jag kröp ner i sängen, åt massa goda saker och tittade på Gilmore Girls. Blir nog inte så mycket plugg idag, det lär inte funka! Imorrn ska jag däremot göra lite..har tal på tisdag! har hittat en bild jag ska prata om, men har inte valt inriktning eller text än. Lär lösa sig (i hope!). Har ett litet matteprov på torsdag också (alltså om en vecka) som inte känns sådär jättejätteroligt! Men men jag ska inte klaga utan vara positiv! Jag är av med filosofiprovet och svenska NT skriftligt och det är ju alldeles strålande! Så det så! Dessutom sitter jag och lyssnar på Simon and Garfunkel, The Velvet Underground och Josh Ritter och det är mer än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback