i wanna hear some drums

Heelloo helloo!  Hade en lektion idag, då vi hade prov! Eller analyser snarare. Har ingen aning om hur det gick, men ärligt talat bryr jag mig inte så himla mycket (just nu i alla fall). Sedan hade vi projekthandledningsinformation osv, hur allt kommer gå till. Var rätt bra faktiskt!

Efteråt mötte jag Martina och vi gick och letade efter en present till Charlotte som tar studenten imorgon. Vi gick fram och tillbaka och tillslut hittade vi en present. Tror den blir jättebra! Tog bussen hem och har tittat på tv mesta delen av kvällen, he he.

Imorgon blir en fullspäckad dag. Först ska jag luncha med mamma, efter det kommer jag gå till Norra real och titta på när Charlotte springer ut (och fota), kommer antagligen sedan åka hem, fixa present osv. Efter det ska jag till Charlottes mottagning och senare på kvällen ska jag vara med Hettis, Louise och Johanna. Tror att det kan bli en riktigt bra dag! Kommer i alla fall ha fullt upp.

Ska ta och göra något annat. Sovmorgon imorgon, skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback