åttonde och nionde juni tvåtusentio

Har visst inte lagt upp bilder så som jag sagt..här kommer några!


I tisdags träffade jag mamma för att köpa en studentpresent till Aline och äta lunch!




Sedan var det dags för mig att gå till Norra Real för att titta på utspringet,eftersom det var dags för Charlotte att ta studenten!


Hon var väldigt glad. Senare var jag på hennes mottagning och på kvällen umgicks jag med hettis, johanna och louise!

nionde juni:


Jag mötte Louise vid nybrogatan


för att ta bussen med henne, hettis och johanna till skolavslutningen!


Louise och Johanna


Azra och Hettis



Sommarlov!


Vi gick och åt lunch på Ciao ciao. På bilder ser ni Marija


Johanna, jag o Louise!


Sedan satte vi oss på en filt högst upp på Observatorielunden


Isabella


Johanna


Jag o Elin


Efter någon timme tog jag o Louise bussen hemmåt. Har inga bilder från kvällen, men det var riktigt härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback