hope for haiti

Satt och kollade på Hope for Haiti ikväll. Många bra artister och skådespelare/-skor som var med för att hjälpa till. Det är verkligen hemskt, det är svårt att förstå hur det är för alla i Haiti. Jag är så väldigt glad över att få bo här och som jag gör och att alla i min familj och mina vänner får leva och ha det bra. Bara att ha råd med mat och ha tak över huvudet tänker man ju på som en självklarhet.
Tänk om åtminstone en tredjedel av Sveriges befolkning skulle kunna ge tio kronor var, det är ju inte så mycket för en person. Men tillsammans blir det 30 miljoner kronor.  Det är verkligen otroligt hur en människa kan klara sig begravd utan något vatten eller liknande i elva dagar. Jag hoppas att alla som kan göra något gör det, jag ska i alla fall ge lite pengar till någon bra organisation som hjälper dem i Haiti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback