2009 januari-augusti

januari




Jag,pappa,Kicki, Sofia, Lisa, Eva, Nilla, Bengt o Michel tog en tripp till Nice för att fira Evas födelsedag (överraskning!)


Jag åkte in till Astrid Lindgrens sjukhus för operation


Jag köpte min finfina kamera!


februari

Februari var en trött månad. Var hemma väldigt länge efter skolan och jättejättetrött



Det blev en hel del läsande, tecknande och musik-lyssnande




Det var en hel del snö


När jag blev lite bättre försökte jag gå på en del promenader. Här med Magdalena.


Bakade.


Kameran användes flitigt.


På promenad med Lin.


Jag orkade lite mer, här fotade jag med Lin!


Solen började komma tillbaka


mars

man ville mest ligga nerkrypt under täcket


såhär kunde jag se ut


Fikor



te på balkongen




promenader


kollage.
april

solen värmde!


Påsken kom!


Pappa fyllde år!


Lunch hos Johan och Magdalena


Fotokväll med lin


Saker började flytta från Lidingö huset


Fyverkerier!


Varmt och soligt. På promenad.



maj-


grönt ute!

Det började bli mycket kartonger i huset


påväg på middag. enda gången vi lyckats glömma nycklarna så att vi faktiskt inte kom in i huset på natten.


Hejdå huset!

juni, juni


Sommarlov! Smultron som tecken på sommaren




Lin och jag var på Lasse Lindh i kungsträdgården


Lunch i tessinparken


fotade med lin






var på landet

agusti

var på madonna!


och zoe med lin



gick på popaganda med lin!

såg lykke li..


..och Deportees..


..och MGMT!


gröna lund med lin!


jag o lin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback