ekorrn satt i granen

Buena sera allihopa! Dagens humör har helt klart gått upp och ner. Hade en dålig känsla när jag gick ner till bussen, men blev mycket gladare när jag såg en mycket söt liten ekorre springa omkring och hoppa bland buskar och träd. Det kändes som ett tecken, som om det skulle bli en bra dag.

Skolan var som vanligt, och jag som hade tänkt ha en snack med min grupp, tja det blev som det blev. Den ena försvann som vanligt (hur lyckas han?! han var inne i klassrummet och när vi var påväg ut var han helt borta..hrm.) och den andra skulle ut och äta kebab (fast att vi skulle behövt jobba). Vi bestämde i alla fall att vi skulle jobba på arbetet på torsdag och det ska bli intressant och se om han som försvinner kommer då.

När jag var påväg hem var jag hungrig, trött, blöt om fötterna och kall. Inte på något vidare humör. Hade ingen som helst lust att åka till sjukgymnastiken lite senare.
Efter träningen blev det dock lite bättre, och har varit på ett hyfsat bra humör resten av dagen. Lite trött och förskyld dock. Men men. Ska inte lägga mig försent, börjar rätt tidigt imorgon, med mentorstid (oftast extremt onödig lektion då vi inte gör mycket annat än att få onödig information). Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback