VCR

Hej! Idag har jag haft en lektion, naturkunskap, och sedan möte med biträdande rektor osv om mina 100 poäng som jag saknar..sedan fick jag skjuss hem av papi och så har jag försökt plugga, men har varit lite ofokuserad. Slutade med att jag spelade the funeral på gitarren och att jag nu ligger i sängen med datorn i knät.

Är egentligen ganska trött. Hade svårt att somna igår efter att jag läst ett väldigt obehagligt kapitel i boken Kafka på stranden.

Har precis eventuellt hittat presenter till en viss bror, och även till en annan bror..med säger inte vilka det är, det blir inga namn. Jag menar då skulle jag ju kunna avslöja vilka det är till...

Nämen om man ska sluta blogga och publicera detta inlägget då då? Mm tror det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback