be sure to wear some flowers in your hair

Hej svej! Sitter och lyssnar på 60-70-talsmusik, och det är ju verkligen inte fel. Har suttit och pluggar i en timme och en kvart, känner mig riktigt duktig! Har jobbat på samhällsarbetet, visste helt plötsligt vilken inledning jag skulle ha. Kan bli så ibland! Måste bli klar med det arbetet nu i helgen helst.

I övrigt vet jag inte hur provet gick i dag, men man kan ju hoppas på bra! Imorgon har jag italienska prov (juste ja..) på allt möjligt.

Nu är det snart helg! Imorgon ska jag med Sofia på idolfinalen och resten av helgen tror jag att jag behöver fixa inför resan! Jag är ju krånglig, behöver ha med mig massa mat! Speciellt bröd..så hade tänkt baka lite! Och så måste jag ju packa! Och fixa lite grejer. Eller ganska mycket. Otroligt att jag åker på onsdag. Overkligt. Men kul såklart!!

Nej nu måste jag ta en paus, innan jag tar helt slut! Ci vediamo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback