l-l-l-m-m-m

Hallelåja!

Idag på dagen har jag mest tagit det lugnt, och städat lite och handlat! På kvällen gick jag och lin för att hyra en film, men det slutade med att vi inte hyrde någon film i alla fall! Vi gick och köpte saker att äta istället, hehe. Sedan gick vi hem till henne och tittade på en svensk film. Men det blev inte hela, eftersom det var ett galet åskväder utanför! En massa blixtar och dunder. Tillslut spelade vi ett spel och kollade sen på roliga klipp. Mysig och skön kväll!!

Imorn ska jag träffa Louise. Vet inte när dock..hrm, bra att ta reda på kanske? Och på måndag och tisdag är det konsert på grönan..och torsdag är det tågresa som gäller!

Mamma har bakat så jag ska nog ta lite...mums!


linis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback