17 augusti

Hejsan svejsan! Idag har jag mest tagit det lugnt, skönt. Har pluggat liite, men gjort annat också. Tog en kvällspromenad förut, jätteskönt. Ska nog ta och gå o lägga mig och läsa. Imorn ska jag på sjukgymnastik, vilket jag inte alls är sugen på. Klockan 11.15 är det också. Blä. Jaja. Ska äta middag med Johanna, Louise och Hettis sen däremot och det blir ju jätteroligt! Har förresten fått mitt schema nu också, lite skillnad från mitt förra kan jag säga! Börjar senast 08.40 och slutar rätt sent. Inte så roligt! Men men, får lite nya lärare, blir kul att se hur de är. Och lite nya ämnen! Kan inte fatta att jag börjar skolan i övermorgon! Trean dessutom, sista året i gymnasiet. Och att jag fyller 18 snart (exakt en månad!!). Nej, läsa var det. Lägger upp två bilder från wow sålänge!


Mumford and sons!!


Iggy Pop !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback