let's celebrate!

Jahapp, så var denna helg slut! Fick precis en svacka, blev jättetrött. Men annars har söndagen varit bra!
Var piggare än igår. Sov till 11 ungefär, det var lagom! Jag och mamma gick ut och tog en promenad, det var jättehärligt, för det var riktigt skönt ute! Och nu har knopparna på träden kommit och jättempnga blommor har slagit ut! Vi kom hem typ en kvart innan alla började komma, så det blev lite snabba puckar, hehe. Jag gjorde pizza och mamma fixade tårtan, + att vi fick hjälp av alla andra.
De var här några timmar och nu på kvällen såg jag A walk to remember, har sett förut men råkade fastna. Sedan har jag försökt plugga lite också, men det gick inge vidare. Imorgon måste jag plugga jättemycket på filosofin inför provet på tisdag. Här kommer i alla fall lite bilder:































Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback