lördag

Hejsan. Idag har det varit en rätt bra dag. Min dag i bilder:


Jag och mamma bestämde oss för att gå till Fältöversten


Vi träffade på den söta katt som bor i huset (mitt emot)


Jag påväg till fältan. Jag köpte ett kamerabatteri, och en färgfilm och en svartvit film till en kamera hemma jag ska få låna. Eller det är två egentligen. Jättefina båda två!


Det var sol, och när det inte blåste så var det riktigt skönt. I blåsten var det rätt kallt. Jag och mamma åt lunch på balkongen i lä i solen.


Gunnar


Kenny

Sedan tittade vi på Forrest Gump, väldigt  bra.


Efter att den var slut satte vi på lite bra musik och dansade haha.

Känner mig lite speedad just nu, men blir säkert jättetrött snart. Har varit rätt trött idag egentligen, speciellt efter promenaden, då var jag helt slut. Men har ju trots allt inte varit ute eller rört mig ordentligt på en hel vecka så det var ju inte så konstigt. Nu är det bra 8-9 dagar kvar tills jag fyller år, wohoo. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback