lite allmänna funderingar

Hejsan. Sitter och lyssnar lite smått på Monsters of Folk. Jag såg slutet av en feel good-film med mamma och fortsatte med mina fotoalbum. Jag har fyra olika, skulle vilja beställa fler bilder. Och vill jag köpa ett till album. Och så skulle jag behöva köpa ett kamera fodral, vill egentligen ha två stycken jag har sett. Måste definitivt köpa ett innan jag åker till London i alla fall! Och så skulle jag verkligen verkligen behöva ett nytt batteri till min bärbara dator, det här går ju inte längre. Och så ska jag ta och lägga över bilder från den till den externa hårddisken..många och.

Jag vill verkligen bli bra nu, känner hur min kropp vill ut och röra på sig och hur jag vill göra roliga saker och gå i skolan och träffa kompisar. Men det går bara inte, inte än. Är för trött. Och så har jag ont i ryggen (eller lungan egentligen). Det är inte konstigt med jobbigt. Men det har blivit bättre.
 Jag hoppas att jag somnar snabbt ikväll och sover jätteskönt hela natten, helst utan att drömma någonting och vaknar på jättebra humör och är det hela dagen. Johan, Micke och Cissi ska komma hit en stund imorgon, det blir kul såklart!

Sitter och kollar på lite kläder, skor, väskor också. Blir så himla sugen på att köpa saker, men jag ska försöka att köpa rätt saker. Till exempel ett kamera fodral. Och så ska jag försöka spara lite så att jag kan shoppa i London och i Paris.
Det här blev kanske ett lite konstigt inlägg om lite allt möjligt. Men ska ta och gå och lägga mig nu. Godnatt allt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback