grattis grattis kenny kenny

Godnatt eller vad man ska säga. Vet ni vem som fyller år idag? Kenny! Grattis lilla söta vän!

Och ja, jag lever, men har varit alldeles för trött för att blogga. Jag vet, det har bara gått tre dar knappt men ändå. Min trötthet/pigghet går upp och ner hela tiden. Jättejobbigt. Men framför allt är jag trött. Har inte orkat läsa eller hålla på med fotoalbumen, tills idag, då klistrade jag in några bilder. Orkar bara titta på tv/film och lyssna lite på musik, men ibland känns det bara så uttjatat. Idag skulle jag sätta mig i solen på balkongen också, men det blåste och var kallt så det var inte skönt. Är egentligen trött så ska ta och gå och lägga mig. Godnatt godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback