fredag fredag

Hallå hallå! Här sitter jag uppe i natten.

Idag hade jag bara en enda lektion,  italienska! Skönt. Slutade alltså klockan 11.10. Åkte hem, åt lunch och pluggade liiite. Träffade Lin senare, vi gick till fältan. Efter det åkte jag ner till mamma och hjälpte till att välja ut nagellack min kusin ska få i födelsedagspresent.

Vid typ halv åtta kom Lin hit, och så tittade vi på Idol och efteråt fixade vi till oss o fotade! Äntligen en fotokväll :D
Kul såklart! Kommer kanske upp några bilder (förutom nedan) nu eller kanske imorn (idag). Nu har jag höstlov!
















Det är allt för i natt. Dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Superfina bilder,

Postat av: mariaa

tack kära du :D

2009-10-27 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback