Come and open up your folding chair next to me

Hejsan!

Igår hade jag en hemskt dålig dag. Var väldigt väldigt trött, och allt gick bara fel. Var tvungen att gå och köpa mig något litet så att jag kunde känna mig lite bättre.

Idag har varit bättre! Morgonen var kanske inte jättekul, var väldigt trött och så, känner att jag blir helt uttömd på energi av att gå i skolan, men det är skönt att vara tillbaka. Idag hade jag bara två (eller egentligen bara en) lektioner och sedan var det en konsert i musiksalen! En hel del duktiga personer. Den var en tjej som sjöng väldigt bra och en kille som var helt sjukt bra på att spela trummor! Man såg knappt hans händer, allt gick så himla fort. Jag vill också!!!!

Jaja, ska ta och göra lite geografi, blev inte mycket gjort på lektionen idag. Och lite italienska också. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback