Nu är det jul igen..nästan




Från igår

Hallå hallå! Idag har Ida och Lena varit här för att göra julkort, mysigt såklart. Blev jättemånga fina. Kollade också på Top Model finalen och på kvällen fick jag hjälp av Johan i samhällen, vilket var bra. Tur att man ha två smarta brorsor :) Så har renskrivit och sånt där nu, medan jag kommer ihåg allt.

Imorgon är det återhämtningsdag i min skola, så jag ska faktiskt ta och plugga. Ska även på sjukgymnastik. Blir kanske något annat med.
Och ni som inte har gått på Bilbloteksgatan än och sett hur det har julpyntat där måste göra det! Helt underbart, jag längtar ju verkligen efter julen. Måste ta med kameran dit och fota någon dag.

Nu blir det sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback